Bangkok - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

17 September 2008 | Thailand, Phuket

Hallo

ik moet een verhaal schrijven in 8 min!! dus waarschijnlijk veel bullshit

We hebben een goeie reis gehad.. het is wel rottend om ongeveer 17 uur te vliegen, met name de jetlag is kut, maar ja daarvoor ga je ook naar de andere kant van de wereld.

We zitten nu in bangkok, geweldige stad, als je niet naar de chaos in het verkeer kijkt en geen last van de smog enz hebt. Gister hebben we niet veel gedaan.. eigenlijk alleen maar liggen pitten en s nachts om 3 uur liverpool - bordeaux kijken met wat bier op bed.

Vandaag hebben we mazzel gehad dat we een chille tuktuk chauffeur hadden die ons naar een tourist information centre heeft gebracht.. Daar hebben we een vakantie van 4 dagen naar Phuket gepland. Met boot/duiktrip hotel met zwembad en allemaal chille shit. Als we terug komen van die trip gaan we naar een rivier hier in de buurt van bangkok en gaan we olifant rijden.

Daarnaast hebben we vandaag een trip door bangkok gemaakt, met oa een boottrip. Was wel meesterlijk, vooral toen we een stop maakten bij een rare slangen dierentuin, waar ik nog een dikke slag om mijn nek heb gekregen..

Voor mijn vakantie in Phuket zit ik in dit hotel, voor degenen die naar school gaan of aan het werk zijn

geld is op dus later

• 17 September 2008 - 14:39

Marcel:

Goed bezig spaak, uitkijken dat je de olifant geen rugpijn bezorgt he...;) Have fun

• 17 September 2008 - 14:48

Irma:

Nu al dikke verhalen en je bent nog maar net weg..ben benieuwd naar de komende 10 maanden ;) Geniet ervan!

x irma

• 17 September 2008 - 14:53

Wulm:

Vette shit Spaak. Beetje jammer dat Liverpool niet tegen Bordeaux speelde maar tegen Marseille ;) PSV drama helaas. Have fun daar!

• 17 September 2008 - 15:01

Elyne:

MMMMMMM Asociaal, maar wel lekker!

• 17 September 2008 - 15:12

Ria:

Hoe lang ben je al weg?en nu al dikke belevenissen. Wat gaat dit jaar jou nog brengen.
    Pucket is geweldig volgens Eddy, en weet je dat de James Bond films daar ook zijn opgenomen
    En die rivier??? is vast de River Kwai.
    En al wezen shoppen? Bangkok is voordeliger dan de Zeeman.
    Liefs Harm en Ria

• 17 September 2008 - 15:22

De Martens:

Wat een schitterend verhaal. Niet gedacht dat je ons nu al op de hoogte zou houden. Super.
    Niet te lang op de olifant zitten, krijg je o-benen van!!!
    Veel liefs.

• 17 September 2008 - 15:34

Asserstraat 38:

Hoi Mark

Dit lijkt wel goed.
    Voor wat betreft Phuket denk om het tsunamialarm.Verder volgen wij alles op de voet. PSV was niet om aan te zien. Missen jouw aanwezigheid blijkbaar.Hier verder geen nieuws. Geniet van alles en maak er een mooie reportage van.

groeten pap en mam.

• 17 September 2008 - 15:37

LisL:

Zooo Spaak, dat klinkt allemaal al erg chill zeg! En 't begint nog maar net;)
    Veel plezier op de olifant!

Kuskus

• 17 September 2008 - 15:43

Stephan:

Jo spaak!

Vette shit allemaal ja!
    die geplande vakantie klinkt ook zeker goed! ben benieuwd naar dat duiken! hoor het wel!

rustig aan
    Laterzz!

• 17 September 2008 - 18:45

Sjoerd:

Lllllooooooaggnnn

• 17 September 2008 - 19:17

Wim:

biobak
    best loaggn dus.. zeker die vakantie.. hier is het rottend.. je hebt al heel wat gemist.. zekerss.. wat een lucht en wat een asielzoekers.. chillze

• 17 September 2008 - 21:19

Ramon:

Klinkt veelbelovend voor de komende 10 maanden!

Iig brute shit en have fun daar en laat de verhalen maar komen!

greetz Brain

• 18 September 2008 - 07:13

Mans:

dat ziet er goed uit. Zie mij zo ook weer in Bangkok lopen en varen. Bezoek ook Chinatown. De geuren zullen je bijblijven. Met wie ben je op stap. Met Laurens?

groet
    Mans

• 18 September 2008 - 07:28

Marije:

Spaak!

Klink allemaal erg goed! Heel veel plezier in Pucket en ik hoor de verhalen wel weer!

Geniet ervan en hopelijk houdt je geen vliegvrees over aan die binnenlandse vlucht!

Rustig aan!!

• 18 September 2008 - 08:09

Erick:

Klasse, spaak..

Ik zit hier een beetje op school te stinken en jij zit een beetje aan de andere kant van de wereld chille dingen te doen.
    Dat doe je beter dan ik...
    Groeten aan pucket...
    have phun !

• 18 September 2008 - 10:00

Kirsten:

Zozo, Klinkt nu al allemaal erg goed zeg! :)

Nog heel veel plezier!!

Kusje

• 18 September 2008 - 12:10

Geer:

Hey markie (moi) ;)

Wat een vette shit allemaal ja ;)
    Beetje bijgekome van de jetlag...?
    Je hebt ook een gezellig feestje gehad hoorde ik...
    Veel plezier met duiken en op de olifant..!

Hoor van je

Toedels xx Geer

• 18 September 2008 - 17:14

Marco:

Spaaky!
    Zo, je zit niet stil!
    wat staat er morgen op het programma? curcus thaiboksen? ;)

mzls

• 19 September 2008 - 12:09

Berdien:

...grrrrr! :@

En ik zit maar doelloos naar mijn beeldscherm te staren waar ook nog eens 2 muggen op elkaar zitten te ******.. *gaap*

Klinkt allemaal erg vet, lekker veel dingen doen/veel zien.. geniet ervan! :D
    xxxx