Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 September 2008 | Nederland, Gieten

Joho Mensen,

ik heb eindelijk, een dag voor vertrek, uitgevonden hoe ik jullie allemaal moet berichten over mijn reisverslagenbijhoudwebsiteslashweblog!!!

Velen van jullie heeft ik gister hier bij mijn thuis getroffen, velen ook met status ontoerekeningsvatbaar. Dat was ook juist de bedoeling. Bedankt voor de bende!!

Ik ga beginnen met het afbreken van de tenten enz. en zal mijn tas gaan inpakken.


Ohja bij het weggetje,

tcp 14570
428 george street
level 7
dymocks building
2000 sydney

schijnt mijn postadres te zijn, maar ik weet hoe dat werkt, dus laat het jullie nog wel weten

Foto's zijn trouwens te vinden op

www.spaaky.zijnalbums.nl


Gegroet,



Mark Hilbolling

  • 14 September 2008 - 10:09

    Yvonne:

    hahahaah jaaaaa een hoop rotzooi na een gezellig feestje! spaak, heuuuul veul plezair doarzooo:P en succes nog ff met opruimen van de zooi;)

    (K)

  • 14 September 2008 - 11:23

    Niekie D:

    Spaaky bedankt voor het mooie feestje en vermaak je een beetje daar ;) maar dat moet wel lukken dacht ik zo.

  • 14 September 2008 - 11:41

    Stephan:

    Jo gast!

    Was een super feest echt waar! check je met 10 maand ja! hou je rustig en succes! mzzl

  • 14 September 2008 - 12:36

    Irma:

    Super gezellig feestje! Hopen dat eddy (het beste feest van de afgelopen 30 jaar, zijn woorden) het zich nog kan herinneren ;) Heel veel succes en plezier Spaak..

    x irma

  • 14 September 2008 - 12:36

    Irma:

    Super gezellig feestje! Hopen dat eddy (het beste feest van de afgelopen 30 jaar, zijn woorden) het zich nog kan herinneren ;) Heel veel succes en plezier Spaak..

    x irma

  • 14 September 2008 - 13:21

    Lianne:

    Mark, heel veel plezier en geniet ervan!! Zal vast een hele ervaring zijn!
    x

  • 14 September 2008 - 13:47

    Sjoerd:

    Yo dude, het was echt ziek bruut feest man gast..ziekelijk dronken..
    Yooo

  • 14 September 2008 - 14:31

    Marcel:

    Knul, geniet er van, niet te veel werken want daar wordt je moe van. Het ga je goed en we spreken mekaar! Fijne vlucht!

  • 14 September 2008 - 17:02

    Roan:

    Was een mooi feessie miejong!!

    Veel plezier in Down Under!

    xx

  • 14 September 2008 - 17:17

    Elyne:

    Het was mooi lieverd! Ga je volgend jaar weer ergens heen? Niet omdat ik je wil missen, maar wel omdat ik weer zo'n mooi feestje wil! (Y)

    En Partypieps! jullie hebben goed je best gedaan, want de tuin stinkt (voldaan) naar... .BIER! :D

  • 14 September 2008 - 19:45

    Harm En Ria:

    Lieve Spaak,
    We hebben ons kostelijk vermaakt op jouw afscheidsfeestje.En vandaag was alles alweer spik en span, alleen een vreemd geurtje in de tuin.
    Wij wensen je een hele goede vlucht toe, en nogmaals een fantastische tijd down under.
    Liefs van ons uut Buun'n

  • 15 September 2008 - 07:46

    Kirsten:

    Spaak :D Nogmaals heeeel erg veel plezier & Doe rustig aan hea ;) Voor zover dat kan!

    Kusje

  • 15 September 2008 - 10:38

    LisL:

    Spaak, het was een super feestje, bedankt! Hoop niet dat Eddie zich nog beroerd voelt, voel ik me toch wel een beetje schuldig:$:P
    Heeeeeel veel plezier en een goede reis!

    Kuskus

  • 15 September 2008 - 10:40

    Marco K:

    Spaaky!
    Was top Zaterdag.
    Have a nice flight.

    Tot horens!

  • 15 September 2008 - 10:53

    Sonja:

    Hey hoi,
    wij zijn weer redelijk bijgeslapen. Ik neem aan dat jij dat in het vliegtuig doet. Mark, het was een super afscheidsfeest. En aan jou te zien zaterdagavond/nacht heb jij ook met volle teugen genoten. Lieve Mark, heel erg veel plezier 'down under'. Geniet ervan, werkse, enz, enz. Enne, wij passen wel op je ouders en Elyne.
    Tot later. Veel liefs, Teun & Sonja, Jacco en Marlou

  • 15 September 2008 - 15:38

    Marlou.:

    heeee!!!!!!!!! lieve Mark.
    ik had nog 1 vraagje.
    wil je de dolfijnen op de foto zetten???
    doei lieve Mark
    van Marlou.

  • 25 September 2008 - 14:34

    Boktorspoedie:

    heeeey vriend!
    was een geslaagd feestje hoor. als je terug komt verwachtik natuurlijk nog wel een terug-kom-party!:D
    zie je over 10 maand!
    Nog heel veel plezier daar!

    xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gieten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

On the road again

01 Mei 2009

an die arbeit

08 April 2009

Spiffing

04 Maart 2009

tja dan maar weer Sydney

18 Februari 2009

Barre tijden
Mark

Actief sinds 14 Aug. 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 41909

Voorgaande reizen:

16 September 2008 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: