Diving - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu Diving - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

Diving

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

02 Oktober 2008 | Australië, Cairns

Joo lui,

hoewotdatal?

hier in het mooie australie gaat alles welletjes om het zo maar te zeggen. We vermaken ons prima met het niks doen. Maar er komt ook een beetje schot in het werkzoeken. Morgen gaan we aan het werk om het zo maar te zeggen, en wel op een boot, voor 6 dagen. Het werk houdniet echt veel in, ongeveer 3 uur op een dag schoonmaken ofzo. Maar mijn hoofddoel op dat bootje is om mijn padi te halen en mijn advanced diving!! Voor dat werk krijgen we niks, nouja we maken daarvoor ongeveer 15 gratis duiken en het advanced diving zal ons waarschijnlijk 100$ kosten ipv 455$ en over het bedrag in NL nog maar niet te spreken.

Dat over ons aanstaand avondtuur. Nu ff over de afgelopen paar dagen. We hebben eigenlijk niet echt veel gedaan, we hebben 1 dag gedoken, wat echt meesterlijk vet is, het grote barriare rif is echt amazing zoals mijn held Steve Irwing ooit eens zei (voordat hij gedood werd door een pijlstaartrog die ik gister ook gezien heb)

Dus voor de aankomende paar dagen ben ik niet aanwezig en kan ik niks geen bericht plaatsen, behalve via flessenpost maar dat gaat niet werken.


Gegroet Mark

(sorry het is hier nu ongeveer 3 uur in de morgen en ik heb iets te veel gezopen net als bijna elke dag dus het verhaal is niet echt boeiend)

  • 01 Oktober 2008 - 17:36

    Fam. Martens:

    Dus toch bijna hoofd-wc-potten geworden!! Klasse jongen, heb je toch al wat bereikt down under. En wederom dus weer veel gezopen; van je lever zal niet veel over zijn denk ik na een jaar feestvieren en zuipen. Heel, heel erg veel plezier met het duiken!!!
    Tot later, Sonja en familie

  • 01 Oktober 2008 - 19:32

    Elyne:

    Hey lieverd (L)
    Kan ik jou straks inhuren voor prive duiklessen? :P
    Veel plezier en nog slechts 69 nachtjes!
    Kusje Elyne

  • 02 Oktober 2008 - 21:09

    Asserstraat 38:

    Zoals fam. Martens al aangeeft, toch met je kop boven de wc pot. Kun je alvast oefenen voor als je op jezelf gaat wonen, pap en mam
    p.s met de vijver is alles oké

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

On the road again

01 Mei 2009

an die arbeit

08 April 2009

Spiffing

04 Maart 2009

tja dan maar weer Sydney

18 Februari 2009

Barre tijden
Mark

Actief sinds 14 Aug. 2008
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 41851

Voorgaande reizen:

16 September 2008 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: