an die arbeit - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu an die arbeit - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

an die arbeit

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

01 Mei 2009 | Australië, Sydney

Ik dacht dat het maar weer eens tijd werd om wat van mij te laten horen. ik heb niet echt veel bijzonders te vertellen eigenlijk. Ik geniet volop van het leven hier. We hebben het hier super in het huis. Er zijn alleen een paar wijzigingen in qua mensen/nationaliteiten. Er leven nu een stelletje uit nepal, een ier en een zweedse een indier en max en alex (frans en zuid afrika) een paar avonden in de week eten we met een paar man gezamelijk en dat is super, grote maaltijden komen op tafel zoals hele kippen met overgebakken potatomash. Zalm met een shitlood chinese groenten. Nacho's en als ik wat moet koken zijn het vaak pannenkoeken. Duurt ff maar dan heb je wat. Vaak eten we een cake na omdat dat ongeveer 30 cent + een beetje melk en ei kost. Verder ben ik bijna dagelijk aan het werk. K heb inmiddels al een beetje promotie gemaakt. Ik ben van bestuurder van de jeep naar bestuurder van een kleinne truck gegaan. Das wel lachen, beetje toeren op zo'n vrachtwagentje.. zo heb ik een beetje meer zekerheid dat ik veel werk. de eerste keer dat ik met die truck moeSt toeren was gemakkelijk omdat er iemand naast me zat die zei waar ik heen moest. Maar die avond moest ik de truck op de Uni van NSW zetten. Dat is ergens in het midden van de stad. Dus ik in mijn eentje door de stad cruisen. gelukkig ging alles wel goed. Afgelopen weekend was anzac day, weer een reden om naar een kroeg te gaan. Wel vervelend dat alle soldaten en mariniers enz een beetje zat rondliepen en overal een beetje zaten te brokkelen. Gister hebben we hier Queensday gevierd. K had helaas geen oranje t-shirt dus met wat haarspray nl op een shirt geschreven en mijn haar oranje gevervd en mijn nederlandse vlag rond mijn nek rondgesjokt. Ben met wat huisgenoten naar een bar geweeest waar een queensday feest zou zijn maar het was niet echht super. Ik had me wel tot held gemaakt door een doosje venco drop mee te nemen en dat een beetje lopen uitdelen.

Meer heb ik niet te vertellen. K ga zo zwemmen in bondi, zou wel donders koud zijn maar ja dan moet je maar geen weddenschappen houden.

Groeten Mark

ohja k heb het kaartje ontvangen Sonja en Mam en Elyne en Ria enz. Dank u voor dat.

  • 01 Mei 2009 - 17:58

    Asserstaat 38:

    hallo Mark, over een ..... aantal maanden aardappels, sperciebonen en een gehaktbal
    liefs van je pap en mam

  • 01 Mei 2009 - 18:01

    Asserstraat 38:

    Mark, wij vieren vanavond de verjaardag van Elyne. Jij ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag.
    pap en mam

  • 01 Mei 2009 - 18:02

    Ria:

    Hoi Mark,
    Leuk om weer wat van je te horen, alhoewel Elyne me goed op de hoogte houdt van je activiteiten.Maar ik ben zeer content met je foto's, ik weet nu wat je doet, en waar je woont. Ik zal je ook snel wat foto's sturen, van onze schuurverbouwing, wij krijgen nl. EEN STILLE KNIP.
    Liefs van de buunerbeertjes.


  • 01 Mei 2009 - 18:07

    Stephan:

    Jo!

    Haha laggn ja, je belde me nog laatst zag ik..oproep gemist.
    Al gehoord van het drama wat hier is gebeurd tijdens queensday?? aanslag op de koninklijke familie!
    wel mislukt maar op moment zijn er nu 7 doden en zo'n 7 gewonden! Mafkees!! nou bel maar weer is kijken of ik dan wel op neem!:D

    ehh groetn!

  • 02 Mei 2009 - 13:29

    Janine En Jacques:

    He Mark, dus oranje haar?! Spannend hoor. Lijk je nu nog meer op je vader! Alhoewel dat bosje van hem tegenwoordig qua kleur wel het nodige te wensen overlaat! Is iets minder fel en af en toe zien we toch wel een beetje grijze gloed verschijnen! Van zijn zware taak als voorzitter heeft hij zich tijdens het voetbalfeest weer goed gekweten! Een donderspeech werd in rap tempo de zaal ingeknald. Daar kan een zekere Harm M. uit Gieten een puntje aan zuigen (zal hij wel aan zijn dikke sigaar doen). Laat op de avond nog even een gesprek met mams gehad. Het zijn wel toppers hoor die ouders van jou.

    Jij nog veel plezier en succes met arbeiten.

    Groetjes van de hele familie.

  • 22 Mei 2009 - 15:54

    Jeffrey:

    Ah die spaak!

    How is life?
    Zo te lezen mooi aan het relaxen in Sydney.
    Al weer zin om terug te gaan naar nederland of liever niet? haha
    Hoe is het weer daar? Het begint daar zeker winter te worden of niet?

    Heel veel plezier nog!

    Mazzelsss

  • 09 Juni 2009 - 18:48

    Marije:

    Heeey zwager!
    Hoe wordt dat met die foto's dan???? Ik verwacht dat je nog wel even weer een stukje schrijft voordat je straks verder op reis gaat! Wil je dat doen voor je schone zusje??:D

    Nou geniet er van en over 34 nachtjes is je poudie alweer bij je!;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

On the road again

01 Mei 2009

an die arbeit

08 April 2009

Spiffing

04 Maart 2009

tja dan maar weer Sydney

18 Februari 2009

Barre tijden
Mark

Actief sinds 14 Aug. 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 41810

Voorgaande reizen:

16 September 2008 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: