Surfers & Byron - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu Surfers & Byron - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

Surfers & Byron

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 December 2008 | Australië, Sydney

Ik zal proberen een verhaal te schrijven maar k ben bang dat t niet veel wordt.

We zijn na Fraser naar Hervey bay gereisd daar beetje ziek geweest. De mosterd soep heeft het niet lang volgehouden en de pizza was al helemaal smerig (niet omdat ik ziek was maar ze hadden er extra tomatensaus op gedaan en als je een ding niet extra op je dominio's cheap tuesday pizza wil is het wel kaas en extra tomatensaus)Boeie volgende dag werd ik wakker met het gevoel dat ik de hele wereld aan kon. Mooi dus zijn we met Linsay en Emma naar Noosa gekacheld om daar ff een gratis nacht in het hostel te verblijven. Het zijn er 2 geworden omdat we ook nog een Surfcursus hebben genomen. Ja een Surfcursus. Ik surfen. Voor de mensen die dachten dat ik dat niet kon, die hadden bijna gelijk. Maar ik heeft op een bord gestaan, in zee, 10 tot 15 meter, richting het strand. jeeej echt immens vet. tijdens de cursus heb k trouwens meerdere keren gestaan, luoii bleek een redelijk natuurtalent te zijn. Van noosa zijn we dan ook naar Brisbane gereden. Daar een weekendje gebleven voor Global Gathering, aardig feest met o.a. the Gorrilla's, ATB, Kraftwerk en Mark Ronson (volgens mij) Was echt te gek. Zondag een leuke recovery party gehad en maandag maar weggegaan naar Surfer Paradise. Hoe kan het ook anders, daar hebben we een surfboard gekocht en hebben we gedurende de dag een beetje gechilld en gesurfd en des avonds gelachen om alle Schoolies (iedereen die eindexamens heeft gehad in Australie komt naar surfers of byron om dat te vieren, in de week dat wij er waren waren er ook 6000 schoolies helemaal dronken enz.) wel een beetje irritant om een bar of club in te komen en overal je id kaart te laten zien. Na een paar dagen in surfers te hebben doorgebracht zijn we verder gegaan (ohja in Brisbane hebben we Linsay en Emma omgeruild voor Livio Italiaanse belg) naar Byron bay. Daar hebben we ook niks anders gedaan dan proberen te surfen enz. Gister ben ik met Livio naar Sydney gereden 808 km. Waarschijnlijk een keer geflitst, Australische juten zijn miss nog wel erger dan onze beste vrienden. We zijn om 10 uur des avonds in Sydney aangekomen, beetje rondgereden en uiteindelijk een plek om te slapen gevonden ingecheckt om 11.30 en ben daarna gaan pitten. Ik moet nu gaan want mijn wasdroger is afgelopen

Later

  • 08 December 2008 - 05:20

    Mark:

    ohja het regent hier een beetje

  • 08 December 2008 - 05:59

    Marije:

    Whahahah, je begint al aardig op je moeder te lijken: ik moet gaan, want m'z wasdroger is afgelopen...
    wahahah!

    Nou ik moet nu douchen, want dan gaan we Elyne op het vliegtuig zetten! Geniet ervan en wel je afspraak nakomen he!;)

    kus

  • 08 December 2008 - 06:16

    Ria:

    Hier staat de koffer klaar.Te veel overgewicht, dus uitpakken,geen kadootjes helaas mark :-)
    Stappen met 10 minuten in de auto, en gaan naar Schiphol, nog een dikke dag Mark, en dan is ze er. Maak er samen wat moois van en denk om ons meisje.
    Liefs Harm en Ria

  • 08 December 2008 - 08:11

    Wim:

    mooiii..
    Schiere bedoeling ja.. toen ik ging surfen in mimizan trok ik het ook niet langer dan 10 meter.. inmense sport.. Heb je al een Q-dance feest gehad? Wij gaan waarschijnlijk naar xq technoboy.. Chilll dat je poede morgen komt! Binnen kort maar even weer msnen...
    MAZZEL

  • 08 December 2008 - 08:46

    Sjoerd.:

    Ah lozeeeee...
    Heel vet weer allemaal...maar hoe kan het dat die surfboard bleef drijven met jou derop?hahaha..
    Dikkerds united!
    Veel plezier met je pjoedie!!!!
    YOOOO

  • 08 December 2008 - 13:22

    Asserstraat 38:

    Hallo Mark. De laatste regel heb ik twee keer moeten lezen. Ik dacht eerst; hier klopt iets niet. Je wilt schoon voor de dag komen als Elyne arriveert. Goede opvoeding gehad. Veel plezier samen. Liefs van je pap en mam

  • 09 December 2008 - 09:17

    Storm:

    Ladies and gentlemen, it's Poedie time!!!

  • 09 December 2008 - 17:59

    Irma:

    He Mark,

    Super die verhalen:) je vermaakt je nog steeds.. afgelopen zondag een borrel gehad bij elyne, omdat wij haar, wel 5 weken moeten missen. Hoe erg zal ze jou dan wel niet missen haha.. Als het goed is is ze nu lekker bij je.. geniet ervan! en heeel veel plezier!

    x irma

  • 10 December 2008 - 04:39

    Elyne:

    Poedie has been arrived! :D

  • 10 December 2008 - 21:40

    Yvonne:

    zooooooo eindelijk is ze er;) heel veel plezier en zo te zien/lezen gaat alles nog prima daar en vermaak je je wel!
    have fun!

    xx

  • 11 December 2008 - 08:02

    Marije:

    Foto's?
    Of moet je moeder daarvoor een reactie geven? ;)

    Hahaha...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2009

On the road again

01 Mei 2009

an die arbeit

08 April 2009

Spiffing

04 Maart 2009

tja dan maar weer Sydney

18 Februari 2009

Barre tijden
Mark

Actief sinds 14 Aug. 2008
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 41822

Voorgaande reizen:

16 September 2008 - 16 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: