de trip - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu de trip - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

de trip

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 Oktober 2008 | Australië, Cairns

hallo een ieder van jullie die nu aan het werk of op school zit,

hoewordtdatalinnederland?

we hebben naar onze boottrip een paar dingen door onze gedachten laten gaan, zoals werk zoeken, in Cairns blijven of naar het zuiden gaan per bus, maar een ding was zeker er moest een beetje geld verdient worden..

Maar zoals velen weten is er een tegen pool van geld verdienen en dat is geld uitgeven. Daar zijn wij dus eergister in een beetje een bezopen bui (we drinken alleen op woensdag:!) achter gekomen. Het plan is nu om een wagen te kopen.

Dus hebben we giser veel werk verricht door allerlei hostels bij langs te lopen en op de noticeboards te kijken of er wat wagens te vinden zijn in Cairns. Gelukkig hebben we wat geluk gehad en wat wagens gevonden dus hebben we een beetje loon na werken gekregen en wel 5 auto's in onze prijsklasse gevonden. Deze advertenties hebben we ook nagebeld en op 3 add's hebben we reactie gekregen dat ze bij ons langs willen komen om de auto te showen.

De eerste mensen die langs zijn geweest om hun oto te showen, brachten echt een kut wagen mee.. het zag er niet uit, maar hij was goedkoop.. dus we hebben nog ff gewacht op de volgende. Vannochtend zou de volgende wagen voorreiden. dus hebben daarop gewacht. Deze ochtend is ons een mitsubishi space wagon uit het jaar 94 voorgereden. Hij was in een redelijke staat en hij rijdt goed.. dus we hebben onze zinnen een beetje boel op deze wagen gezet. Het enige probleem is dat de wagen over een maand gekeurd moet worden.. dus gaan we morgen eerst met de wagen naar de garage en als hij goed gekeurd wordt zijn we van plan om hem te kopen.

Als deze of een andere wagen ons meester is gaan we daarmee naar het zuiden trekken.. Dat is eigenlijk het enige plan die we hebben.

gegroet mark

• 10 Oktober 2008 - 18:04

Asserstraat 38:

hallo Mark,
    wat goed van jullie om te bedenken dat er geld verdient moet worden. Succes met de auto en met het zoeken naar werk. We horen wel waar je terecht komt. pap en mam

• 10 Oktober 2008 - 19:00

Elyne:

Yeah a car! Benzineprijzen zijn weer gedaald, dus kun je een biertje extra dinken op elke km die je rijdt! :P
    Hou je het nog een btje uit zonder mij (A) HAHA
    Kusje Elyne

• 12 Oktober 2008 - 09:18

Fam. Martens:

Een tegenpool is geld uitgeven??? Geen idee van; kom maar terug naar Nl. want daar hebben we hier geen last van.
    Heel veel succes met de autojacht. En, natuurlijk ook met de jacht op een baantje.
    Veel liefs Sonja en fam.
    (let je wel een beetje op de kredietcrises?!)