Cairns vervolg - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu Cairns vervolg - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

Cairns vervolg

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

28 September 2008 | Australië, Cairns

Australiers zijn chille mensen. Alles is echt op zn gemak en daar heeft het persoon 'ik' geen moeite mee.

We hebben in het hostel waar we zijn gearriveerd een week bijgeboekt zodat we ons nu eerst niet druk hoeven te maken over onderdak. Tevens is dit echt een chill hostel.

De afgelopen dagen hebben we ons druk gemaakt met het bedenken wanneer we zullen gaan werken, aangezien dit best wel moeilijk is wordt er in de middag vaak even een pauze genomen om bij het plaatselijke strand lekker onderuitgezakt op je handdoekje in de zon genietend van een biertje uit te rusten. In de avond is er dan weer een taak om te kijken of er ergens een baantje te vinden is achter de bar, helaas hebben we nog geen baan gevonden maar wel genoeg kroegen bekeken en menig biertje daar geproefd.

Voor de mensen die ons een beetje volgen, ja wij hebben ook een zwaar leven.

Gegroet Mark

• 28 September 2008 - 09:09

Asserstraat 38:

Hoi Mark, alles op z'n gemak, beter kun je het niet treffen.'k Ben benieuwd wat voor baantje je aanneemt. Groetjes uit Gieten

• 28 September 2008 - 13:09

Marije:

Ik hoorde dat je heel goed je jobbie deed als w.c. man...

• 28 September 2008 - 16:41

Fam. Martens:

Hoi,
    genieten ipv op zoek naar een baan. Die baan komt later wel toch?
    Enne, Marije heeft gelijk: 'hoofd wc-potten' is wel een geschikte job voor je.

Doei, Sonja en fam.

• 28 September 2008 - 17:11

Elyne:

En met 'Hoofd wc-potten' scoor je ook bij je schoonvader :P
    Succes en mocht je putjeschepper worden, ik blijf je lief vinden hoor! :)

• 29 September 2008 - 08:53

Marijn:

Zul jij niet es ff hard aan het werk gaan jongeman!

Dat geluier wordt aan deze kant van de oceaan niet gewaardeerd ;)

Maak er een groot feest van :D

• 30 September 2008 - 14:11

Ria,:

Hier brandt de kachel, en het is nat en koud, dus geen bbq en geen zon, wat een mazzelpik ben je, en nu nog een mooie duikcursus enz enz.
    Wat een leven daar downunder.
    Liefs van ons allemaal

• 01 Oktober 2008 - 07:11

Mans:

In welke straat staat je hostel? Even noordelijk is een resort. In Mossman-gorge. Kun je 's morgens werken en 's middags op het strand. Cool toch.
    Of op een crocodile-farm. Denk wel aan je benen. You don't see them, but they are everywhere.
    No worries mate

groet
    Mans

• 01 Oktober 2008 - 11:19

Kirsten:

Spaak,

Super zeg dat je nu in Australië zit. Ben benieuwd wat je nog meer gaat beleven :)
    Succes met het zoeken naar een baantje! Gaat je vaaast wel lukken! :)

Kusje