Australie - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mark Hilbolling - WaarBenJij.nu

Australie

Door: Mark Hilbolling

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 September 2008 | Australië, Cairns

Hallo mensch,

We zijn aangekomen in australie, met de nodige problemen.

Eerst is er een thyfoon geweest in Hongkong dus onze vlucht is gecancelled, gelukkig konden we met een andere vlucht mee die 20 min later vertrock, ook wel te doen maar dan hadden we 20 min minder op hongkong om over te stappen. Toen we het vliegtuig uit kwamen stond er al een chick klaar met een bordje om ons naar het vliegtuig te begeleiden. Zij had alleen de mededeling dat we nog ongeveer 10 min hadden om bij gate 71 te komen, dus dat werd dus rennen, maar gelukkig wel op tijd aangekomen. Dat scheelt dan weer.

Vandaag begon echter de ellende. Aangekomen op Cairns waren we beide eigenlijk redelijk misselijk van de vlucht. Bij de tassen aangekomen werd ons na lang wachten meegedeeld dat er geen tas meer kwam en onze tassen er dus niet bij waren. Mooi kut dus, maar ja als vergoeding hebben we beide 100$ gekregen. Waarschijnlijk worden de tassen morgen bij het hostel waar we zitten afgeleverd.

Na het gekut met de tassen hebben we ongeveer 2 uur op het vliegveld gezeten te wachten op de taxi naar ons hostel en hebben we in ons hosel 1.5 uur gewacht totdat er eindelijk iemand was die ons kon helpen. Al met al mooi kut en mooi verrot na 30 uur geen oog dicht te hebben gedaan.

Maar het ziet er hier allemaal goed uit, het weer is goed en we hebben wat bedden gefixd dus ga nu eerst maar ff pitten,

laterrr

• 25 September 2008 - 12:29

Elyne:

Hopelijk gaat mijn vlucht beter ;) Veel plezier daar lieverd, nu gaat het avontuur echt beginnen! Kusje

• 25 September 2008 - 17:35

Asserstraat 38:

hoi Mark, je was op zoek naar avontuur en daar zit je nu middenin. Afwachten maar of de rugzak ook arriveert, anders kun je al gelijk gaan winkelen, wat toch niet jou bedoeling was. Groetjes pap en mam

• 26 September 2008 - 15:47

Gasselterweg 38:

Ha die Mark,

AVONTUUR, met hele grote letters. Hopelijk krijg je je spullen terug, en anders pech hebben, toch?
    Maar eindelijk toch gearriveerd in Australie. Heel veel plezier daar, maar of zonder eigen spullen.

Veel liefs van de Gasselterweg

• 26 September 2008 - 16:42

Marco:

Shit happens...

Maarja, eind goed al goed toch.

Enjoy.

mzls

• 27 September 2008 - 16:59

Will I Am:

hopen dat die brinta niet in je tas zat...anders heb jij echt een probleem kerel!

Cheers and enjoy mate!

• 27 September 2008 - 19:01

Buinen City:

Hey Spaak,
    Ondanks dat je moe was, en moest bijtanken, zijn wij wel benieuwd of je al een Cooper hebt gehad?
    En smaakt ie beetje, of zit je daar ook aan de Heineken.
    Groetjes
    Harm en Ria